Singer/Songwriterkväll

I samarbete med Folkuniveristetet

Musikföreningen och Folkuniversitetet arrangerar i samarbete en Singer/Songwriterkväll den 11/11 med start klockan 19.00!
  Succe'n med "Usigned Festival" gav oss verkligen blodad tand, så vi spinner vidare på temat, men denna gång med lite lugnare undertoner..

Vi är övertygade om att Ni som kommer får en bra kväll med mycket musik och fantastiska artister som bara är i början av sina karriärer!

Så ta med ett gott humör, musikörat och ett omåttligt kaffesug, så blir detta en perfekt början på Fredagskvällen!

Väl mött där!

© 2016 Umeå Musikförening/ Inga trumhinnor skadades vid skapandet av denna hemsida.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång